
EssentialPIM е безплатен и мощен делови органайзер с приятен и интуитивен графичен интерфейс. Той е съставен от няколко модула, които са създадени за да организират ефективно вашите планове, задачи и контакти.
Основни модули и функции
Програмата се състои от четири основни модула:
- Програма: За управление на събития и срещи.
- Задачи: За проследяване на вашите задачи и крайни срокове.
- Бележки: За съхраняване на важни бележки и идеи.
- Contact: За поддържане на база данни с вашите контакти.
Интеграция и сигурност
- Импортиране и експортиране: EssentialPIM е способна да внася съществуващи задачи от други органайзери като Outlook, Outlook Express, TreePad и Google calendar. Също така, можете да изнасяте записите си във външни файлове като HTML, RTF, CSV, TXT или да ги синхронизирате с Outlook.
- Печат: Всички записи могат да бъдат принтирани според вашите предпочитания.
- Сигурност: Сигурността на данните е гарантирана чрез използването на кодиращия алгоритъм Advanced Encryption Standard (AES).
- Search: Вградената търсачка осигурява бърз достъп до нужните данни.
EssentialPIM притежава многоезичен интерфейс, включително и български, което го прави удобен и достъпен за широк кръг потребители. Лиценз: Free версията: Безплатен, Pro: Платен.
Официална страница | Промени
Изтегли: EssentialPIM Free 12.5.1 (49.0 MB)
Изтегли: EssentialPIM Free Portable 12.5.1 (15.9 MB)
Изтегли: EssentialPIM Pro 12.5.1 (59.7 MB)