NetHost.BG

EssentialPIM е безплатен и мощен делови органайзер с приятен и интуитивен графичен интерфейс. Той е съставен от няколко модула, които са създадени за да организират ефективно вашите планове, задачи и контакти.

Основни модули и функции

Програмата се състои от четири основни модула:

  • Програма: За управление на събития и срещи.
  • Задачи: За проследяване на вашите задачи и крайни срокове.
  • Бележки: За съхраняване на важни бележки и идеи.
  • Contact: За поддържане на база данни с вашите контакти.

Интеграция и сигурност

  • Импортиране и експортиране: EssentialPIM е способна да внася съществуващи задачи от други органайзери като Outlook, Outlook Express, TreePad и Google calendar. Също така, можете да изнасяте записите си във външни файлове като HTML, RTF, CSV, TXT или да ги синхронизирате с Outlook.
  • Печат: Всички записи могат да бъдат принтирани според вашите предпочитания.
  • Сигурност: Сигурността на данните е гарантирана чрез използването на кодиращия алгоритъм Advanced Encryption Standard (AES).
  • Search: Вградената търсачка осигурява бърз достъп до нужните данни.

EssentialPIM притежава многоезичен интерфейс, включително и български, което го прави удобен и достъпен за широк кръг потребители. Лиценз: Free версията: Безплатен, Pro: Платен.

Официална страница | Промени
Изтегли: EssentialPIM Free 12.5.1 (49.0 MB)
Изтегли: EssentialPIM Free Portable 12.5.1 (15.9 MB)
Изтегли: EssentialPIM Pro 12.5.1 (59.7 MB)

Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Google Новини, TikTok, Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!


source

Share this Post